Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy TONDACH Česká republika, s. r. o. na veletrzích. Obsahuje informace o různých druzích reklamy na veletrzích. Možnosti a ukázky toho, jak efektivně se dá veletrhů využít. Jaká forma je efektivní a naopak. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.
Návrh na zavedení controllingu
Lamáčková, Klára ; Kohut, Jaromír (oponent) ; Režňáková, Mária (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření stabilního a fungujícího controllingu TS a.s., jako jeden z nástrojů pro řízení a rozhodování. Zabývá se analýzou společnosti, jejím řízením a poskytuje důležité informace k zavedení controllingu. V analýze jsou zjištěny nedostatky, které jsou následně vybrány k řešení. Na problematické části řízení jsou aplikované vybrané metody, včetně vytvoření samostatné controllingové činnosti.
Marketingová a prodejní strategie firmy
Sedlář, Jakub ; Straková, Jana (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje problémy, které souvisejí s prodejní a marketingovou strategií Obsahuje návrh takové marketingové strategie, jejímž cílem je zvýšit prodej a ziskovost firmy.
Efficiency of Public Procurement in Transport Infrastructure
Pátek, Dalibor ; Skuhrovec, Jiří (vedoucí práce) ; Seman, Vojtěch (oponent)
Cílem této práce je zhodnotit vliv členství v Evropské unii a vybraných institucí na efektivitu veřejných zakázek v silniční a železniční infrastruktuře. Zhodnotíme jak výstupovou efektivitu (růst silniční a železniční sítě vzhledem k investicím) a účelnost vynaložených prostředků (dle hodnocení uvedeného podnikateli). Také se zaměříme na rozdělení prostředků mezi údržbu a investice and vliv vstupu do Evropské unie na tento a pokusíme se určit optimální úroveň výdajů na údržbu na kilometr.
Marketingová a prodejní strategie firmy
Sedlář, Jakub ; Straková, Jana (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje problémy, které souvisejí s prodejní a marketingovou strategií Obsahuje návrh takové marketingové strategie, jejímž cílem je zvýšit prodej a ziskovost firmy.
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy TONDACH Česká republika, s. r. o. na veletrzích. Obsahuje informace o různých druzích reklamy na veletrzích. Možnosti a ukázky toho, jak efektivně se dá veletrhů využít. Jaká forma je efektivní a naopak. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.
Návrh na zavedení controllingu
Lamáčková, Klára ; Kohut, Jaromír (oponent) ; Režňáková, Mária (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření stabilního a fungujícího controllingu TS a.s., jako jeden z nástrojů pro řízení a rozhodování. Zabývá se analýzou společnosti, jejím řízením a poskytuje důležité informace k zavedení controllingu. V analýze jsou zjištěny nedostatky, které jsou následně vybrány k řešení. Na problematické části řízení jsou aplikované vybrané metody, včetně vytvoření samostatné controllingové činnosti.
Analýza ziskovosti výkonů a zákazníků na příkladu pekárny
Satorová, Hana ; Wagner, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šoljaková, Libuše (oponent)
Práce se zabývá analýzou ziskovosti. Popisuje metody, které lze k analýze využít a uvádí jejich výhody a nevýhody. Na příkladu fiktivního podniku zabývajícího se zakázkovou činností je pak ukázáno, jak správně přistupovat ke stanovení ceny a vyhodnocování ziskovosti zakázek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.